Informacja o zajęto¶ci widma w pa¶mie: 5.,9 GHz
Plan aranżacji kanału: 5.9A1
Numer GUS gminy: *221401:
Data wygenerowania raportu: 17.01.2023
Powyższe zestawienie ma charakter wył±cznie informacyjny.
Kanał | Odległo¶ć | Stan | Plan | Kanał zak. | Decyzja UKE | R/S | Stacja | Obszar | Promień [km] | Operator |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
31 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
32 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
33 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
33 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
33 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 33 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
34 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 34 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
34 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 34 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
34 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 34 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
35 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
35 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
35 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 35 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
36 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
36 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
36 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 36 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
37 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
37 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
37 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 37 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
38 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 38 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
38 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 38 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
38 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 38 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
39 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 39 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
39 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 39 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
39 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 39 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
40 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 40 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
40 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 40 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
40 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 40 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
41 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 41 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
41 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 41 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
41 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 41 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
42 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 42 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
42 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 42 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
42 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 42 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
43 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 43 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
43 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 43 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
43 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 43 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
44 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 44 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
44 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 44 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
44 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 44 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
45 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 45 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
45 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 45 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
45 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 45 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
46 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 46 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
46 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 46 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
46 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 46 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
47 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 47 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
47 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 47 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
47 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 47 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
48 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 48 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
48 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 48 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
48 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 48 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
49 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 49 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
49 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 49 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
49 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 49 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
50 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 50 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
50 | 14 | niedostępny | 5.9A1 | 50 | 514-194/16(5) | R | Pruszcz Gdański | 13 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
50 | 3 | niedostępny | 5.9A1 | 50 | 514-193/16(5) | R | Suchy D±b | 6 | Volta Communications Sp. z o.o. | |
51 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
52 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
53 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
54 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
55 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kanał - numer kanału
Odległo¶ć - odległo¶ć od najbliższego obszaru gdzie wykorzystywany jest ten sam kanał
poniżej 30km - brak możliwo¶ci przydziału kanału z powodu zakłóceń
powyżej 30km - możliwo¶ci przydziału kanału
Plan - aranżacja kanału
stan - możliwo¶ć przydzielenia kanału
Kanał zak. - numer kanału
Decyzja UKE - numer pozwolenia lub rezerwacji częstotliwo¶ ci najbliższej stacji
R/S - typ decyzji: Rezerwacja / Stacja / Lin-Rad - działaj±ca na podstawie pozwolenia
Stacja - nazwa stacji
Obszar - obszar rezerwacji
Promień [km] - promień obszaru rezerwacji lub promień zasięgu stacji
Operator - nazwa podmiotu dla którego została wydana decyzja UKE
----------------------------------------------------------
Czas obliczń w sekundach: 37.24
Wykorzystano tablicę odległo¶ci pomiędzy gminami z pliku ODL_GMIN.BIN